Kan ik mijn aankoop retourneren?

Aaaah jammer, toch niet helemaal wat je wilde. Geen probleem: Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (herroepingsrecht). Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief de oorsponkelijke verzendkosten terugbetaald. Enkel de kosten van jouw retourzending zijn voor eigen rekening. Het is wel handig als je, indien nodig, kunt bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een verzendbewijs. Wil je tussentijds wel lief zijn voor het artikel en (voor zover mogelijk) de verpakking? Dat stel ik op prijs. 

Vul het retourformulier in (advies: openen in Adobe Acrobat Reader). Sla het ingevulde formulier op en stuur deze naar borgholst@gmail.com onder vermelding van het ordernummer. 

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten: 
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; 
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn; 
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;  
d. voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken. 

Wanneer is de aankoop een feit?

Wanneer de bestelling binnen is, ontvang je daarvan een bevestiging via e-mail. Zolang de aankoop niet door mij is bevestigd kan de verkoop door jou worden ontbonden via een e-mail naar 
borgholst@gmail.com

Wat is jullie levertijd? 

De bestelling wordt na ontvangst van de betaling zo snel mogelijk naar het postkantoor gebracht zodat je het in principe binnen 7 dagen (vaak minder) in huis hebt. Laat het even weten als een bestelling haast heeft, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?

Jeetje wat onhandig... Wanneer je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld moet dit binnen 14 dagen schriftelijk via het contactformulier worden gemeld. Het wordt dan zo snel mogelijk voor je opgelost.

Na 14 dagen ga ik ervan uit dat alles klopt maar neem als je te laat bent met het melden van een verkeerd geleverd artikel wel contact met mij op, dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

Wie betaalt de kosten voor retourzending van een verkeerd geleverd artikel?

Ik natuurlijk, had ik maar beter op moeten letten. Ik garandeer dit wel alleen voor verkeerd geleverde artikelen die binnen 14 dagen via het contactformulier zijn gemeld. Het artikel moet in de originele staat en goed verpakt worden teruggestuurd zodat het zijn avontuur bij jou veilig af kan sluiten. 

Wat als de kleur van het geleverde artikel afwijkt van de foto op de website?

Hmmm, dit is toch niet de kleur oranje die je in gedachten had? Alles wordt door zo nauwkeurig mogelijk weergegeven maar op een foto kan het artikel er toch wat anders uitzien dan in werkelijkheid. Dit kleurverschil kan in beginsel geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en/of ontbinding van de overeenkomst maar je kunt natuurlijk wel gewoon gebruik maken van je herroepingsrecht (binnen 14 dagen na ontvangst).

Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.  

Wat wordt er precies verstaan onder 'gebruikssporen'?

Via deze website worden veelal gebruikte, vintage artikelen te koop aangeboden die kleine afwijkingen kunnen vertonen. Alles wordt zo nauwkeurig mogelijk weergegeven. Maar stel dat het artikel overduidelijk afwijkt van de verstrekte gegevens, neem dan even contact op via het contactformulier. Dan vind ik vast wel een passende oplossing. 

Waar kan ik een bestelling laten leveren?

In principe is ons levergebied beperkt tot Nederland en België. Maar als je daarbuiten woont kun je natuurlijk wel gewoon iets bij ons bestellen. Je hebt dan de volgende opties qua levering:

-Als je de bestelling kunt ophalen bij familie/kennissen in Nederland of België is het voor ons geen probleem om het daarheen te sturen.

-Je kunt in overleg een bestelling ook bij ons ophalen (in Breda).

-Als deze bovenstaande opties niet voor je werken mag je altijd mailen om te kijken of we de bestelling alsnog kunnen versturen naar een buitenlands adres; dan overleggen we de mogelijkheden. Verzendkosten zijn ook dan voor eigen rekening volgens de dan geldende posttarieven.

Kan ik zelf een review plaatsen?

Er is geen mogelijkheid om zelf reviews te plaatsen, omdat er geen gastenboek aan de website is verbonden. Onder 'reviews' plaats ik alle reacties die ik ontvang na aflevering en ontvangst van het bestelde op het door jou opgegeven adres. Ik vermeld daarbij alleen initialen vanwege privacy. Heb je hier toch bezwaar tegen laat het me dan even weten via het contactformulier.

Wat zijn jullie verzendtarieven?

Nederland:

Brievenbuspakketje: €4,15 (met track & trace, als het artikel door de brievenbus past en niet zwaarder is dan 2 kg).

Pakket: €6,50 (met track & trace, tot 20 kg)

Gratis verzending vanaf €35,00 (met track & trace, tot 20 kg)

België:

Omdat we een kleine winkel zijn moeten we helaas andere tarieven rekenen voor verzending naar België (vinden wij zelf ook heel jammer...) maar laat het je niet tegenhouden. De standaard verzendkosten bedragen €9,50 (tot 20 kg). We verzenden gratis vanaf €45,00 (tot 20 kg). 

Let op: Als een artikel extra groot (stoelen bijvoorbeeld) of extra zwaar (23-30 kg) is, kan het zijn dat extra verzendkosten bovenop de verzendkosten voor een pakket komt (zowel Nederland als voor België). Dat zie je terug in je winkelmandje en we zetten deze informatie ook in de artikelomschrijving. 

Waar vind ik het inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel? 

Dit staat vermeld in de Algemene Voorwaarden.

 

 

© 2017 - 2024 Borg & Holst | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel